| Cześć,
dziś "nowy konsument" potrafi pokonać nawet 90% procesu zakupowego samodzielnie. Internet dał mu do rąk niezwykłą moc:
- łatwy,
- wygodny,
- tani dostęp do informacji 24/7.
Odtąd nie musi już polegać na tym, co pokażą mu marketerzy i opowiedzą sprzedawcy.
Oto współczesny konsument. Codziennie konfrontuje się z:
- nadmiarem produktów,
- nadmiarem rozwiązań,
- nadmiarem treści i reklam.
Czy to zachęca go do kupowania? Niekoniecznie! Nadmiar często paraliżuje decyzje - psychologia nazywa to zjawisko paradoksem wyboru. W obliczu wielu opcji, każdą odrzuconą wartość odbieramy jako stratę. Duży wachlarz możliwości oznacza przecież, że jeśli wybierzemy A, to nie wybierzemy B, C, D itd.
To dlatego klient często wędruje po sklepach, zarówno online, jak i offline, dodaje nawet towary do koszyka, ale ma kłopot z zakończeniem transakcji oraz podjęciem ostatecznego zobowiązania. Zawsze przecież może znaleźć coś lepszego, w korzystniejszej cenie. *
Sprawdź jak skutecznie wpływać na decyzje zakupowe Twoich klientów. Zostały tylko 2 dni!
-->> kliknij tutaj <<--
Pozdrawiam serdecznie, Anita z Tickerence
|
No comments:
Post a Comment