Customer experience to nic innego jak personalizowanie rozwiązań i dopasowanie ich indywidualnie do każdego klienta. Chyba każdy z nas lubi otrzymywać oferty tworzone “na miarę”. Mamy wówczas pewność, że nie jest to kolejna propozycja wysyłana masowo. I właśnie o to chodzi! O nawiązywanie więzi i emocje, które klient odczuwa w związku z marką. W dzisiejszych czasach właśnie tak zdobywa się serca i...portfele odbiorców.
Branding jest ściśle powiązany tworzeniem bliskości z klientem - dzięki odpowiednim zabiegom odbiorcy nie tylko kojarzą markę, ale także mają z nią konkretne odczucia. Unikalny brand wyróżnia się na tle innych i sprawia, że ludzie chcą się z nim identyfikować. Niezależnie czy jest to mała firma promująca rodzinne wartości czy ekskluzywna marka oferująca najwyższą jakość i dbałość o szczegóły - ważne jest dotarcie do wybranych odbiorców i przekonanie ich do usługi czy produktu.
Właśnie te dwa zagadnienia będą tematami przewodnimi Golden Marketing Conference, najbardziej oczekiwanego wydarzenia marketingowego 2018 roku, które odbędzie się już 27-28 marca 2018 roku w Poznaniu. Podczas konferencji wystąpi aż 18 prelegentów, którzy przybliżą oba zagadnienia oraz wyjaśnią, dlaczego tak ważne jest budowanie marki oraz indywidualne traktowanie każdego klienta. Dzięki tym wystąpieniom poznasz wszystkie tajniki brandingu i pozostawisz swoich konkurentów daleko w tyle.
Chcesz wiedzieć więcej? Musisz koniecznie pojawić się na GMC2018! |
No comments:
Post a Comment