E-mail marketing, to bardzo skuteczny sposób zdobywania całkowicie nowych klientów. To narzędzie, które zdecydowanie zwiększa efektywność sprzedaży i podwyższa zyski firmy.
To niezwykle skuteczne rozwiązanie wciąż bardzo rzadko stosowane jest przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Dostęp ograniczany jest przez bardzo wyśrubowane ceny tego rodzaju usług żądane przez świadczące je podmioty. Na ich zapłacenie stać jest niemal wyłącznie ogromne korporacje takie jak banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne itp. Długo pracowaliśmy nad tym by móc zaproponować usługę e-mail marketingu w cenie, która będzie atrakcyjna dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od skali prowadzonej przez niego działalności.
Udało się i od niedawna jako pierwsza na krajowym rynku firma jesteśmy w stanie naszym klientom zaoferować w 100% kompleksową usługę w skuteczny sposób pomagając im w zdobywaniu nowych klientów. Naszą główną usługą jest wysłanie wiadomości z informacją o Twojej ofercie do tysięcy, setek tysięcy a czasem milionów potencjalnych klientów.
Ale zanim to się stanie, starannie się do tego przygotowujemy: - analizujemy Twoją firmę, branżę w której funkcjonujesz i oferty konkurencji,
- najlepsi autorzy tworzą wszystkie teksty, które zostaną wykorzystane w Twojej mailowej kampanii reklamowej, biorąc pod uwagę oczywiście rezultaty wcześniej wykonanej analizy,
- tworzymy dedykowaną stronę www, przewidzianą wyłącznie do mailingu (tak zwany landing page),
- w posiadanych bazach odnajdujemy odbiorców, których walory najlepiej pasują do profilu Twojego ewentualnego klienta.
I dopiero kiedy wszystko dopięte jest na ostatni guzik... Frrrrrrr - wypuszczamy do sieci tysiące (czasem miliony) maili.
Jeśli chodzi o koszty, nasza propozycja przygotowana jest tak, by mógł z niej skorzystać każdy, również mały przedsiębiorca. Z przekazywanych nam przez naszych odbiorców informacji wynika, że uzyskiwane przez nich w związku z zamówioną kampanią rezultaty sprzedażowe, w większości przypadków jednoznacznie przekraczają ich oczekiwania. | |
No comments:
Post a Comment