E-mailing, to wyjątkowo efektywny sposób zdobywania zupełnie nowych klientów. To narzędzie, które wyraźnie poprawia efektywność sprzedaży i podwyższa zyski firmy.
To niezwykle spektakularne narzędzie wciąż bardzo rzadko wykorzystywane jest przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Dostęp ograniczany jest przez bardzo wysokie ceny tego rodzaju usług żądane przez świadczące je firmy. Na ich zapłacenie stać jest niemal wyłącznie duże korporacje takie jak banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne itp. Od dawna myśleliśmy nad tym by móc zaoferować usługę e-mail marketingu za cenę, która będzie atrakcyjna dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od skali prowadzonej przez niego działalności.
Udało się i od kilku miesięcy jako pierwsza na krajowym rynku firma możemy naszym klientom zaoferować w 100% kompleksową usługę efektywnie pomagając im w zdobywaniu nowych klientów. Naszą główną usługą jest wysłanie wiadomości z informacją o Twojej ofercie do tysięcy, setek tysięcy a czasem milionów odbiorców.
Ale zanim to ma miejsce, dobrze się do tego przygotowujemy: - analizujemy Twoją działalność, dziedzinę gospodarki w której funkcjonujesz i oferty konkurencji,
- najlepsi autorzy tworzą wszystkie treści, które zostaną wykorzystane podczas Twojej mailowej kampanii reklamowej, uwzględniając oczywiście rezultaty wcześniej wykonanej analizy,
- wykonujemy dedykowaną stronę internetową, przeznaczoną wyłącznie do mailingu (tak zwany landing page),
- w naszych bazach definiujemy odbiorców, których cechy najbardziej pasują do profilu Twojego ewentualnego klienta.
I dopiero kiedy wszystko dopięte jest na ostatni guzik... Bzzzz - wypuszczamy do sieci tysiące (czasem miliony) maili.
Jeśli chodzi o ceny, nasza propozycja przygotowana jest tak, by mógł z niej skorzystać każdy, również mały przedsiębiorca. Z dostarczanych nam przez naszych odbiorców informacji wynika, że osiągane przez nich w związku z zamówioną kampanią rezultaty sprzedażowe, w większości przypadków jednoznacznie przekraczają ich oczekiwania. | |
No comments:
Post a Comment